Cud Montessori

Ewa Nikołajew-Wieczorowska
montessori
  • Absolwentka Międzynarodowych Podyplomowych Studiów w zakresie Pedagogiki Montessori w Monachium, dyplom Association Montessori Internationale (AMI) nr 523/1993.
  • Absolwentka Dyplomowego Kursu Montessori w zakresie Szkoły Podstawowej (6-15 r.ż.) organizowanego przez Akademię Montessori Biberkor i Polskie Stowarzyszenie Montessori.
  • Pedagog terapeuta z ponad 30-letnim doświadczeniem w pracy metodą Montessori, pedagog specjalny, wykładowca, muzyk.
  • Założycielka Centrum Uśmiechu Dziecka: pierwszego w Wielkopolsce Centrum wspierającego dzieci zdrowe i niepełnosprawne w optymalnym wykorzystaniu potencjału rozwojowego poprzez pedagogikę Montessori
    oraz skorelowane z nią terapie (m.in.: logo- i neurologopedię, integrację sensoryczną, bilateralną oraz fizjoterapię).
  • Założycielka CUDu Montessori – firmy szkoleniowej zajmującej się prowadzeniem kursów i warsztatów Montessori.
  • Konsultantka metodyczna w przedszkolach i żłobkach Montessori.
  • Mama, która odkryła pedagogikę Montessori dla swojego dziecka.

Sylwia Ciesiółka

  • Absolwentka kursów Montessori w zakresie edukacji wieku dziecięcego i edukacji w szkole podstawowej (Polskie Stowarzyszenie Montessori).
  • Absolwentka filologii germańskiej, Studium Handlu Zagranicznego i Studium Zarządzania Przedsiębiorstwami.
  • Założycielka Fundacji Dom z Montessori.
  • Absolwentka Dyplomowego Kursu Montessori w zakresie Szkoły Podstawowej (6-15 r.ż.) organizowanego przez Akademię Montessori Biberkor i Polskie Stowarzyszenie Montessori.
  • Prowadzi zajęcia w ramach szkoleń w CUDzie Montessori.
  • Mama, która odkryła pedagogikę Montessori dla swojego dziecka.
montessori
szkolenia_montessori

Martyna Siudy

  • Absolwentka studiów z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Ukończyła montessoriańskie studia podyplomowe „Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia przedszkolna i wczesnoszkolna”
  • Przez wiele lat prowadziła dziecięce zespoły taneczne, osiągając międzynarodowe sukcesy, w tradycyjnej szkole podstawowej. 
  • Z pasją i powodzeniem wprowadza pedagogikę Montessori podczas zajęć z dziećmi. 
  • Kolejnym kierunków Jej studiów jest terapia pedagogiczna.
szkolenia_montessori

Karolina Ryndak-Kozik

  • Absolwentka studiów z zakresu pedagogiki elementarnej z językiem angielskim oraz wczesnego wspomagania dziecka.
  • Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu logopedii i neurologopedii.
  • Ukończyła kurs Montessori na prawach studiów podyplomowych w CUDzie Montessori w Poznaniu.
  • Prowadzi warsztaty z logopedii i dysleksji w ramach szkoleń w CUDzie Montessori.
  • Dorosła dyslektyczka, która pokazuje, jak wspierać dziecko z dysleksją od pierwszych lat jego życia.
  • Mama, która odkryła pedagogikę Montessori dla swojego dziecka.
szkolenia_montessori

Magda Kazura

  • Absolwentka fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.
  • Terapeutka Integracji Sensorycznej oraz NDT – BOBATH.
  • Dzieli życie pomiędzy Polskę i Francję, dzięki czemu poznaje najnowsze trendy terapeutyczne.
  • Prowadzi warsztaty z SI oraz fizjoterapii w ramach szkoleń w CUDzie Montessori.
szkolenia_montessori

Małgorzata Maliszewska

  • Absolwentka Kursu Pedagogiki Marii  Montessori w zakresie edukacji wieku dziecięcego (Polskie Stowarzyszenie Montessori).
  • Absolwentka kierunku Pedagogika Specjalna na Uniwersytecie Szczecińskim (studia  licencjackie) i na Uniwersytecie Gdańskim (studia magisterskie).
  • Pedagog specjalny, nauczycielka Montessori z ponad 7 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach I-III, spełniająca się również podczas pracy ze studentami.
  • Zafascynowana wspieraniem rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci oraz kreatywnymi rozwiązaniami.

Martyna Olszewska

  • Absolwentka pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim (studia licencjackie i magisterskie).
  • Absolwentka Kursu Pedagogiki Marii Montessori w zakresie edukacji wieku dziecięcego (Polskie Stowarzyszenie Montessori).
  • Pedagog specjalny, nauczycielka Montessori z ponad 6-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach I-VIII.
  • Doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych i Społecznych  Uniwersytetu Gdańskiego (dyscyplina Pedagogika).
  • Nauczycielka akademicka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W pracy naukowej interesuje się inkluzją edukacyjną i społeczną osób z niepełnosprawnościami w Polsce oraz w USA.