Absolwentka Międzynarodowych Podyplomowych Studiów w zakresie Pedagogiki Montessori w Monachium, dyplom Association Montessori Internationale (AMI) nr 523/1993.
Absolwentka Dyplomowego Kursu Montessori w zakresie Szkoły Podstawowej (6-15 r.ż.) organizowanego przez Akademię Montessori Biberkor i Polskie Stowarzyszenie Montessori.
Pedagog terapeuta z ponad 30-letnim doświadczeniem w pracy metodą Montessori, pedagog specjalny, wykładowca, muzyk.
Założycielka Centrum Uśmiechu Dziecka: pierwszego w Wielkopolsce Centrum wspierającego dzieci zdrowe i niepełnosprawne w optymalnym wykorzystaniu potencjału rozwojowego poprzez pedagogikę Montessori oraz skorelowane z nią terapie (m.in.: logo- i neurologopedię, integrację sensoryczną, bilateralną oraz fizjoterapię).
Założycielka CUDu Montessori – firmy szkoleniowej zajmującej się prowadzeniem kursów i warsztatów Montessori.
Konsultantka metodyczna w przedszkolach i żłobkach Montessori.
Mama, która odkryła pedagogikę Montessori dla swojego dziecka.
Absolwentka kursów Montessori w zakresie edukacji wieku dziecięcego i edukacji w szkole podstawowej (Polskie Stowarzyszenie Montessori).
Absolwentka filologii germańskiej, Studium Handlu Zagranicznego i Studium Zarządzania Przedsiębiorstwami.
Założycielka Fundacji Dom z Montessori.
Absolwentka Dyplomowego Kursu Montessori w zakresie Szkoły Podstawowej (6-15 r.ż.) organizowanego przez Akademię Montessori Biberkor i Polskie Stowarzyszenie Montessori.
Prowadzi zajęcia w ramach szkoleń w CUDzie Montessori.
Mama, która odkryła pedagogikę Montessori dla swojego dziecka.
Martyna Siudy
Absolwentka studiów z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Ukończyła montessoriańskie studia podyplomowe „Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia przedszkolna i wczesnoszkolna”
Przez wiele lat prowadziła dziecięce zespoły taneczne, osiągając międzynarodowe sukcesy, w tradycyjnej szkole podstawowej.
Z pasją i powodzeniem wprowadza pedagogikę Montessori podczas zajęć z dziećmi.
Kolejnym kierunków Jej studiów jest terapia pedagogiczna.
Karolina Ryndak-Kozik
Absolwentka studiów z zakresu pedagogiki elementarnej z językiem angielskim oraz wczesnego wspomagania dziecka.
Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu logopedii i neurologopedii.
Ukończyła kurs Montessori na prawach studiów podyplomowych w CUDzie Montessori w Poznaniu.
Prowadzi warsztaty z logopedii i dysleksji w ramach szkoleń w CUDzie Montessori.
Dorosła dyslektyczka, która pokazuje, jak wspierać dziecko z dysleksją od pierwszych lat jego życia.
Mama, która odkryła pedagogikę Montessori dla swojego dziecka.
Magda Kazura
Absolwentka fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.
Terapeutka Integracji Sensorycznej oraz NDT – BOBATH.
Dzieli życie pomiędzy Polskę i Francję, dzięki czemu poznaje najnowsze trendy terapeutyczne.
Prowadzi warsztaty z SI oraz fizjoterapii w ramach szkoleń w CUDzie Montessori.
Małgorzata Maliszewska
Absolwentka Kursu Pedagogiki Marii Montessori w zakresie edukacji wieku dziecięcego (Polskie Stowarzyszenie Montessori).
Absolwentka kierunku Pedagogika Specjalna na Uniwersytecie Szczecińskim (studia licencjackie) i na Uniwersytecie Gdańskim (studia magisterskie).
Pedagog specjalny, nauczycielka Montessori z ponad 7 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach I-III, spełniająca się również podczas pracy ze studentami.
Zafascynowana wspieraniem rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci oraz kreatywnymi rozwiązaniami.
Martyna Olszewska
Absolwentka pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim (studia licencjackie i magisterskie).
Absolwentka Kursu Pedagogiki Marii Montessori w zakresie edukacji wieku dziecięcego (Polskie Stowarzyszenie Montessori).
Pedagog specjalny, nauczycielka Montessori z ponad 6-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach I-VIII.
Doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych i Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego (dyscyplina Pedagogika).
Nauczycielka akademicka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W pracy naukowej interesuje się inkluzją edukacyjną i społeczną osób z niepełnosprawnościami w Polsce oraz w USA.
Beata Bakoń
Zdobywała doświadczenie w placówkach polsko- i anglojęzycznych, w żłobkach, przedszkolach i szkołach
Jest kreatywna, szuka rozwiązań dopasowanych do potrzeb swoich uczniów
Absolwentka:
Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Studiów Podyplomowych w zakresie Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej z Nauczaniem języka angielskiego.
kierunku “Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia przedszkolna i wczesnoszkolna” Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, po kursie w CUDzie Montessori
Uczestniczka kursów montessoriańskich w AMI, PSM, PIM, CUD Montessori
Aleksandra Zaleska
Absolwentka studiów z zakresu Edukacji elementarnej i terapii pedagogicznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz szkoły muzycznej w klasie fortepianu.
Ukończyła kurs na prawach studiów podyplomowych – „Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia przedszkolna” w CUDzie Montessori.
Na co dzień od kilku lat współprowadzi grupę przedszkolną w jednym z poznańskich przedszkoli montessoriańskich o charakterze leśnym.
Absolwentka licznych szkoleń i kursów z zakresu edukacji leśnej, organizowanych m.in. przez Polski Instytut Przedszkoli Leśnych.
Swoje doświadczenie i wiedzę czerpie zarówno z działalności na montessoriańskiej drodze, jak i wieloletniej pracy pedagogicznej w innych placówkach oświatowych oraz działalności instruktorskiej w harcerstwie.
Zamiłowanie do muzyki, sztuki oraz opowiadania historii wplata w codzienną aktywność zawodową, a oddech łapie nad morzem i podczas długich leśnych wędrówek, przy literaturze kryminalnej i muzyce jazzowej lub z pędzlem w dłoni.
Jagoda Skrzypczak
Magister psychologii na UAM w Poznaniu
Absolwentka I edycji kursu „Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia przedszkolna” w CUD Montessori
Absolwentka studiów podyplomowych „Psychologia edukacyjna z przygotowaniem pedagogicznym” na UAM w Poznaniu
Ukończyła II stopień szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz regularnie uczestniczy w superwizjach tego nurtu
Ukończyła podstawowy kurs Mediacji Rodzinnych
Zdobywała doświadczenie prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe Montessori w Centrum Uśmiechu Dziecka
Wspiera uczniów oraz nauczycieli jako szkolny psycholog i koordynator zespołu psychologiczno-pedagogicznego w jednej z poznańskich placówek
Prowadzi gabinet psychologiczny
Wierzy, że świadoma komunikacja jest kluczem do budowania satysfakcjonujących relacji
Komunikat na stronie: Na tej stronie używamy plików cookies by móc świadczyć nasze usługi oraz dokonywać:
a) analiz i badań do tworzenia anonimowych statystyk, które umożliwiają ulepszanie struktury i zawartości strony internetowej. -> Google Analytics
b) prezentowania mapy wskazującej lokalizację biura, za pomocą serwisu internetowego maps.google.com.
c) prezentowania spersonalizowanych reklam graficznych na zewnętrznych stronach internetowych oraz portalach społecznościowych -> m.in. Google Adwords