JĘZYK POLSKI

Kompletny program i zestaw materiałów do nauki czytania w metodzie Montessori

Ten program, to:

  • efekt wieloletnich doświadczeń zebranych w trakcie pracy z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi
  • pierwsza oferta na polskim rynku, która jest całkowicie zgodna z zasadami języka polskiego;
  • materiał, który nie jest kalką z zestawów do nauki języka angielskiego;
  • gotowy do druku komplet pomocy rozwojowych;
  • połączenie kart pracy i działań praktycznych;

 

Uczestnicy szkoleń językowych mają dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. Wymieniamy tam swoje doświadczenia i dzielimy się dodatkowymi materiałami do nauki czytania.

Po raz pierwszy dostajesz zestaw, który jest:

 

  • zgodny z zasadami pedagogiki Montessori;
  • zgodny z zasadami języka polskiego (a nie języka angielskiego, jak przeważająca część obecnej oferty na rynku);
  • sprawdzony przez językoznawców;
  • przygotowany z myślą o nauce głoskowania i sylabizowania;
  • przeznaczony dla dzieci, które uczą się liter pisanych oraz małych i wielkich drukowanych;

 

 

Prace nad tym zestawem pomocy trwały bardzo długo, bo najważniejsza dla mnie była jakość i strona merytoryczna. Na szczęście można było pogodzić wiele różnych potrzeb i oczekiwań dzieci, nauczycieli i  terapeutów.

 

 

Program jest w ofercie szkoleniowej od maja 2020 r. Poznało go już kilkaset osób w całej Polsce i poza jej granicami – możesz dołączyć do tej grupy 💙

 

 

Jesteś już zdecydowana/y? Zarezerwuj miejsce już TERAZ

 

UWAGA! Mamy specjalną ofertę cenową dla tych placówek, które zdecydują się wziąć udział w naszym szkoleniu jako zespół – napisz do nas mail: biuro@centrummontessori.pl

 

 

Masz poczucie niedosytu?

Widzisz, że dzieci uczą się pisać i czytać coraz bardziej schematycznie,
chociaż są w placówce Montessori?

Poszukujesz ciągle nowych kart trójdzielnych na forach internetowych i blogach?

Brakuje Ci sprawdzonego, uniwersalnego zestawu materiałów do nauki pisania i czytania?

Fascynuje Cię metoda Montessori ale Twoje dziecko uczy się metodą sylabową i poznaje duży druk?

 

Dzieci są różne, w związku z tym mają zróżnicowane potrzeby i możliwości rozwojowe.

Mój program jest uniwersalny, ponieważ:

  • spełnia potrzeby różnych dzieci;
  • jest zgodny z zasadami języka polskiego (a nie języka angielskiego, jak przeważająca obecnie
    dostępna oferta na rynku);
  • jest zgodny z zasadami pedagogiki Montessori;
  • umożliwia naukę głoskowania i/lub sylabizowania;
  • wprowadza napisy czcionką pisaną i drukowaną (mały i duży druk);
  • daje możliwość tworzenia kolejnych, dodatkowych materiałów dzięki zestawowi formatek;
  • jest spójny graficznie zgodnie z montessoriańską zasadą estetyki;
  • jest skonstruowany tak, żeby dziecko krok po kroku uczyło się kolejnych etapów czytania zgodnie z zasadą stopniowania i izolacji trudności;

 

A tak pisały o naszym szkoleniu nauczycielki przedszkola w Białymstoku 😍 Kliknij

 

 

Skorzystaj z tej wyjątkowej oferty, aby dzieci, z którymi pracujesz,

mogły lepiej wykorzystać swój potencjał 😊

 

Ewa Nikołajew – Wieczorowska

Otrzymasz gotowy do pracy zestaw materiałów, obejmujący wzbogacanie słownictwa i naukę czytania, wraz z szablonami do dalszego tworzenia pomocy –  zgodnie z potrzebami Twoich dzieci.

 

📚 Poznasz sposoby na naukę pisania i czytania zgodne z zasadami nauki języka polskiego oraz metody Montessori. 

🙆🏻‍♀️ Przekonasz się, że można w zgodzie z założeniami metody Montessori wprowadzać zarówno głoskowanie, jak i sylabizowanie a także różne rodzaje liter (drukowane i pisane).

💡 Dowiesz się, jak możesz wykorzystać materiały Montessori do nauki pisania i czytania w języku polskim, ale jeśli ich jeszcze nie posiadasz, to…

🤹🏻‍♀️ …poznasz sposoby na pracę w tej metodzie bez ani jednego materiału!

Wprowadzenie:

  • omówienie kompetencji kluczowych dla procesu nauki pisania i czytania;
  • praktyczne wskazówki i materiały dotyczące przygotowania dziecka do wejścia w proces pisania i czytania (zgodnie z Jego możliwościami i potrzebami);
  • zapoznanie z założeniami kompletnego zestawu materiałów do nauki czytania;

 

Przedstawienie kompletnego zestawu materiałów do nauki czytania, którego  szczegółowy opis znajdziesz tutaj;

 

  • pokazy pracy z materiałami;
  • odpowiedzi na bieżące pytania;
  • ćwiczenia praktyczne w grupach, które utrwalą przerobiony materiał;
  • nauka tworzenia własnych materiałów do nauki czytania, zgodnych z zasadami języka polskiego;

Ewa Nikołajew-Wieczorowska

 

Integracyjny aspekt metody Montessori i praca z dziećmi z problemami rozwojowymi, to jest moja absolutna pasja. Zajmuję się tym zawodowo już 30 lat i wiem, że mam naprawdę sporo wiedzy i doświadczenia do przekazania.

 

 

Jestem nauczycielką, terapeutką metody Montessori. Prowadzę kursy, studia podyplomowe i szkolenia z zakresu metody Marii Montessori oraz samorozwoju nauczyciela Montessori. Uwielbiam pomagać w metamorfozach  montessoriańskich placówek i chętnie łączę je ze szkoleniem dla całej kadry żłobka, przedszkola lub szkoły. 

 

Przekazuję podczas szkolenia całą swoją wiedzę i doświadczenie i robię to z ogromną pasją 💚

 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o mojej zawodowej ścieżce, kliknij tutaj

Zapraszam do udziału w warsztatach każdego, kto chce poznać skuteczne i sprawdzone sposoby nauki pisania i czytania:

👩🏻🏫 nauczycieli Montessori

👩🏻⚕️ terapeutów i psychologów

👩🏻🎓 studentów

👩👦 rodziców

Tutaj znajdziesz szczegółowy opis materiału, który otrzymasz na szkoleniu: KLIKNIJ

🙋🏻‍♀️ OFERTA INDYWIDUALNA:     

Do 20. stycznia 349 zł, później 399 zł

 

👩🏼‍🤝‍👩🏻 OFERTA DLA PLACÓWEK: 

Chętnie przedstawię specjalną ofertę dla zgłoszeń grupowych.
Napisz sms lub mail, zostaw swój numer telefonu – oddzwonię i o wszystkim Tobie opowiem.

☎ +48 729 498 270

✉ biuro@centrummontessori.pl

    
Organizator:Centrum Uśmiechu Dziecka
Forma:online, w czasie rzeczywistym oraz 7-dniowy dostęp do nagrania każdego modułu.
Miejsce:Platforma ZOOM
Liczba godzin:12 godzin dydaktycznych, 3 moduły
Terminy:MODUŁ 1. MODUŁ 2.MODUŁ 3.
18.02.202211.03.202225.03.2022
godz. 17:00 – 20:30godz. 17:00– 20:30godz. 17:00– 20:30
4 godziny dydaktyczne i łącznie 30 minut czasu na przerwy4 godziny dydaktyczne i łącznie 30 minut czasu na przerwy4 godziny dydaktyczne i łącznie 30 minut czasu na przerwy

Kontakt